Тема Альтернативні джерела енергії . Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі
Відео(натисни тут)
Презентація . Альтернативні джерела енергії
Виконати завдання з презентації (заповнити таблицю)
Надіслати до 28 травня на
Домашнє завдання
повторити ст. 264 - 265
Тема Фізика й проблеми безпеки життєдіяльності людини. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії
1. Презентація. Фізика та екологія. Натисни для перегляду
2. Заповніть таблицю
Виконане завдання надіслати до 27 травня
3. Домашнє завдання ст. 261-263
Урок
Тема. Захист навчальних проектів
1. Захист проектів с.260
2. Повторення
1) Вправа "Перший мільйон". Натисни для виконання
2) Вікторина."Оптика" Натисни для виконання
3) Вікторина "Радіоактивність". Натисни для виконання
4) Вікторина "Динаміка". Натисни для виконання
3. Домашнє завдання
Повторити основні формули з курсу фізики 9 класу (форзац)
Урок (9а, в -18.05. 9б-19.05)
Тема Розв'язування задач.
1. Тренувальна вправа "Вікторина". Натисни для виконання
2. Тренувальна вправа "Класифікація". Натисни для виконання
3. Розв'язування задач
1) Які перетворення енергії відбуваються під час стрибка у висоту?
2) На рисунку представлений графік залежності швидкості тіла від часу. Маса тіла 2 кг. Визначте значення кінетичної енергії тіла в момент часу t = 5 хв.
4. Домашнє завдання
1) повторити розділ ІІІ та ІV
2) Опишіть, які перетворення енергії відбуваються при пострілі з лука.
Урок (9а,б- 14.05) (9в-15.05)
Тема: Розв'язання задач на повторення
1.Повторення
Виконай вправу1. (натисни тут)
Виконай вправу 2 (натисни тут)
2 Розвяжіть задачі:
1) Предмет міститься на відстані d=20см від збиральної лінзи, фокусна відстань якої F=10см. На якій відстані утвориться зображення? Знайдіть оптичну силу лінзи?
2) Рівняння проекції швидкості має вигляд: vx=5+6t. Це означає що проекція початкової швидкості дорівнює ...
3) Потенціальна енергія тіла на висоті 2 м дорівнює 6 Дж. Визначте масу кульки.
4) Насос потужністю 15 кВт підіймає 80 м3 нафти на висоту 5 м за 10 хвилин. Знайдіть ККД установки. (Густина нафти 800кг/м3)
4. Домашнє завдання повторити розділ І та ІІ (с.48-49, с.104-105)
Урок (9а,б-12.05, 9в-13.05)
Тема. Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження.
1. Фундаментальні взаємодії в природі. Теорія. Натисни для перегляду
2.Запишіть в зошиті:
- структурні рівні Всесвіту
- фундаментальні взаємодії в природі
-види енергій в природі
-фундаментальний характер законів збереження в природі
3. Дайте (письмо) відповіді на запитання № 2,3,4 ст. 248 впр. 39
4. Домашнє завдання § 39, впр. 39 № 6
Урок (9а-07.05, 9б,в-08.05)
Лабораторна робота " Вивчення закона збереження механічної енегрії"
Відеодослід до Л.Р. №7
Увага! Лабораторну роботу надіслати до 10.05
4. Домашнє завдання
Повторити § 38.
Розв'яжіть задачі:
1. Тіло масою 14 кг рухається згідно рівняння x = 3+2t+2t2. Визначити імпульс тіла через 3 с після початку руху.
2.Тіло масою 6 кг певна сила надає прискорення 0,2 м/с2. Якого прискорення набуде тіло масою 1,2 кг під дією тієї ж сили?
Урок (9а-5.05, 9б- 07.05, 9в -06.05)
Тема Розв'язування задач
1. Вправа-тренажер "Класифікація". Натисни для виконання
2 Відео
3. Розв'яжіть задачі
Урок (9ав-04.05, 9б-05.05)
Тема. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах. Розв'язування задач
1. Відеоурок натисни тут
2. Механічна енергія. Теоретичний матеріал
3. Розв'яжіть задачі
Задача 1. Потенціальна енергія пружини, стиснутої на 4 см, дорівнює 64 кДж. Визначте коефіцієнт жорсткості цієї пружини.
Задача 2. Маса самоскида у 18 разів більша за масу легкового автомобіля, а швидкість самоскида в 6 разів менша від швидкості легкового автомобіля. Порівняйте імпульси та кінетичні енергії самоскида й легкового автомобіля.
4. Домашнє завдання
§ 38. Розв'яжіть задачу
Імпульс тіла дорівнює 8 кг·м/с, а кінетична енергія 16 Дж. Знайдіть масу і швидкість тіла.
Урок (9-а 30.04.2020)
Самостійна робота
Виконати тести за посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: sdt019
або перейдіть за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/sdt019
Урок (9-а-28.04, 9-в-29, 9-б-30.04)
Тема Розв'язування задач
1. Виконайте тестування за посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: qtj981
або перейдіть за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/qtj981
2. Домашнє завдання
Повторити § 36-37
Урок (9-а,в- 27.04) (9б-28.04)
Урок (9-б- 24.04)
Урок (9-а,б - 23.04) (9-в- 24.04)
Виконати завдання з презентації (заповнити таблицю)
Надіслати до 28 травня на
Домашнє завдання
повторити ст. 264 - 265
Тема Фізика й проблеми безпеки життєдіяльності людини. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії
1. Презентація. Фізика та екологія. Натисни для перегляду
2. Заповніть таблицю
Тип проблеми
|
Вплив на людину
|
Шляхи вирішення
проблеми
|
Вплив діяльності людини на довкілля
|
||
Шум
|
||
Радіація
|
||
Вплив та значення сонячного випромінювання
|
3. Домашнє завдання ст. 261-263
Урок
Тема. Захист навчальних проектів
1. Захист проектів с.260
2. Повторення
1) Вправа "Перший мільйон". Натисни для виконання
2) Вікторина."Оптика" Натисни для виконання
3) Вікторина "Радіоактивність". Натисни для виконання
4) Вікторина "Динаміка". Натисни для виконання
3. Домашнє завдання
Повторити основні формули з курсу фізики 9 класу (форзац)
Урок (9а, в -18.05. 9б-19.05)
Тема Розв'язування задач.
1. Тренувальна вправа "Вікторина". Натисни для виконання
2. Тренувальна вправа "Класифікація". Натисни для виконання
3. Розв'язування задач
1) Які перетворення енергії відбуваються під час стрибка у висоту?
2) На рисунку представлений графік залежності швидкості тіла від часу. Маса тіла 2 кг. Визначте значення кінетичної енергії тіла в момент часу t = 5 хв.
3) Стріляючи
з іграшкового пістолета, хлопчик розтягнув його пружину на 8 см. Розрахуйте
швидкість, із якою з пістолета вилітає в горизонтальному напрямку кулька масою
8 г, якщо жорсткість пружини становить 100 Н/м.
4) Хлопчик
рухається на велосипеді. За швидкості руху 5 м/с хлопчик, переставши крутити
педалі, нахилився та підхопив рюкзак, що лежав на землі. Якою буде швидкість
руху хлопчика в наступний момент часу? Маса хлопчика разом із велосипедом
дорівнює 70 кг, маса рюкзака – 10 кг. 4. Домашнє завдання
1) повторити розділ ІІІ та ІV
2) Опишіть, які перетворення енергії відбуваються при пострілі з лука.
Урок (9а,б- 14.05) (9в-15.05)
Тема: Розв'язання задач на повторення
1.Повторення
Виконай вправу1. (натисни тут)
Виконай вправу 2 (натисни тут)
2 Розвяжіть задачі:
1) Предмет міститься на відстані d=20см від збиральної лінзи, фокусна відстань якої F=10см. На якій відстані утвориться зображення? Знайдіть оптичну силу лінзи?
2) Рівняння проекції швидкості має вигляд: vx=5+6t. Це означає що проекція початкової швидкості дорівнює ...
3) Потенціальна енергія тіла на висоті 2 м дорівнює 6 Дж. Визначте масу кульки.
4) Насос потужністю 15 кВт підіймає 80 м3 нафти на висоту 5 м за 10 хвилин. Знайдіть ККД установки. (Густина нафти 800кг/м3)
4. Домашнє завдання повторити розділ І та ІІ (с.48-49, с.104-105)
Урок (9а,б-12.05, 9в-13.05)
Тема. Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження.
1. Фундаментальні взаємодії в природі. Теорія. Натисни для перегляду
2.Запишіть в зошиті:
- структурні рівні Всесвіту
- фундаментальні взаємодії в природі
-види енергій в природі
-фундаментальний характер законів збереження в природі
3. Дайте (письмо) відповіді на запитання № 2,3,4 ст. 248 впр. 39
4. Домашнє завдання § 39, впр. 39 № 6
Урок (9а-07.05, 9б,в-08.05)
Лабораторна робота " Вивчення закона збереження механічної енегрії"
1. Уважно прочитайте інструкцію до Л.р. №7 ст.241-243 (підручник Фізика 9 клас Бар’яхтар ). Оформлюємо Л.р, як робили раніше.
Перегляньте відеодослід та виконайте лабораторні роботу №7. Не забувайте записати розрахунки та висновок!!!Відеодослід до Л.Р. №7
Увага! Лабораторну роботу надіслати до 10.05
4. Домашнє завдання
Повторити § 38.
Розв'яжіть задачі:
1. Тіло масою 14 кг рухається згідно рівняння x = 3+2t+2t2. Визначити імпульс тіла через 3 с після початку руху.
2.Тіло масою 6 кг певна сила надає прискорення 0,2 м/с2. Якого прискорення набуде тіло масою 1,2 кг під дією тієї ж сили?
Урок (9а-5.05, 9б- 07.05, 9в -06.05)
Тема Розв'язування задач
1. Вправа-тренажер "Класифікація". Натисни для виконання
2 Відео
3. Розв'яжіть задачі
1. Спортсмен, що доти перебував у стані спокою, стрибає з певної висоти вертикально
у воду. В момент входження у воду його швидкість дорівнює 10 м/с. З якої висоти робив стрибок спортсмен?
2. Вагон
масою 36 т, який рухається зі швидкістю 2 м/с, наштовхується на пружинний
амортизатор і зупиняється. На скільки стиснулась пружина амортизатора, якщо її
жорсткість становить 225 кН/м?
4. Домашнє завдання
Повторити § 36-38, розв'яжіть задачу
Снаряд,
який дістав під час пострілу із гармати початкову швидкість 300 м/с,
летить вертикально вгору. На якій висоті над місцем пострілу його кінетична
енергія дорівнюватиме потенціальній?
Увага!!! Розв'язки усіх задач надіслатиУрок (9ав-04.05, 9б-05.05)
Тема. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах. Розв'язування задач
1. Відеоурок натисни тут
3. Розв'яжіть задачі
Задача 1. Потенціальна енергія пружини, стиснутої на 4 см, дорівнює 64 кДж. Визначте коефіцієнт жорсткості цієї пружини.
Задача 2. Маса самоскида у 18 разів більша за масу легкового автомобіля, а швидкість самоскида в 6 разів менша від швидкості легкового автомобіля. Порівняйте імпульси та кінетичні енергії самоскида й легкового автомобіля.
4. Домашнє завдання
§ 38. Розв'яжіть задачу
Імпульс тіла дорівнює 8 кг·м/с, а кінетична енергія 16 Дж. Знайдіть масу і швидкість тіла.
Урок (9-а 30.04.2020)
Самостійна робота
Виконати тести за посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: sdt019
або перейдіть за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/sdt019
Відскануйте QR-код за допомогою смартфона:
Урок (9-а-28.04, 9-в-29, 9-б-30.04)
Тема Розв'язування задач
1. Виконайте тестування за посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: qtj981
або перейдіть за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/qtj981
Відскануйте QR-код за допомогою смартфона:
Увага!!! Тестування активне (доступне) 01 травня до 9:20 . Обов'язково вказуємо власне прізвище та ім'я2. Домашнє завдання
Повторити § 36-37
Урок (9-а,в- 27.04) (9б-28.04)
Тема. Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики
1. Відеоурок
5. Розв'яжіть задачі
Задача 1. Під час
запуску моделі ракети масою 250 г з неї вийшло майже миттєво 50 г стиснутого
повітря зі швидкістю 2 м/с. Визначте швидкість, з якою рухатиметься ракета.
Задача 2. Маса реактивного набою на установці типу «Град» дорівнює 42,6 кг, а
швидкість його вильоту 355 м/с. Вважаючи, що порох згорає миттєво, а швидкість
витікання продуктів згоряння дорівнює 2 км/с, визначте масу порохового заряду.
6. Домашнє завдання
§ 37 , повторити § 36
Урок (9-б- 24.04)
Тема . Розв'язування задач
Задача 1. Мотоцикліст
масою 150 кг (разом із мотоциклом), рухаючись прямолінійно, збільшив свою
швидкість з 8 м/с до 10 м/с. Визначте зміну імпульсу.
Задача 2. По навчальній
мішені стріляють із кулемета. Маса кулі 5 г, швидкість її руху 400 м/с, темп
стрільби – 180 пострілів щохвилини. Усі кулі застряють у мішені. З якою
середньою силою вони діють на мішень?
Задача 3. Легковий
автомобіль і вантажівка рухаються зі швидкостями 30 м/с та 20 м/с відповідно.
Маса автомобіля 1000 кг. Яка маса вантажівки, якщо відношення імпульсу
вантажівки до імпульсу автомобіля дорівнює 2?
Розв'язки задач надіслати dmsd80@gmail.com
Домашнє завдання.
Повторити § 36
Урок (9-а,б - 23.04) (9-в- 24.04)
Тема. Розв'язування задач
2. Розв'яжіть задачі
Задача 1 Із
гармати, встановленої на гладенькій горизонтальній поверхні, горизонтально
випущено снаряд зі швидкістю 100 м/с. Якої швидкості руху набуде гармата після
пострілу, якщо маса снаряда дорівнює 20 кг, а маса гармати – 2 т?
Задача 2. Вагон
масою 30 т рухається зі швидкістю 4 м/с і стикається з нерухомою платформою масою 10 т.
Визначте швидкість вагона і платформи після того, як спрацює автозчеплення.
Задача 3. Граната,
що летить зі швидкістю 20 м/с, розривається на два уламки масами 1,2 кг і 1,8
кг. Більший уламок продовжує рухатись у тому ж напрямку зі швидкістю 50 м/с.
Визначте швидкість меншого уламку.
Домашнє завдання
Повторити § 36, розв'язати задачу:
Людина, яка біжить зі швидкістю 7 м/с, наздоганяє візок, що рухається зі
швидкістю 2 м/с, і заскакує на нього. З якою швидкістю буде рухатися візок
після цього, якщо маса людини і візка відповідно дорівнює 70 кг і 30 кг?
Увага!!!Розв'язки надіслати до наступного урокуУрок (9-а,б 21.04) (9-в 22.04)
Тема Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу
2 Навчальне відео (⇓⇓⇓)
3. Запишіть в зошит:
1) формули імпульсу тіла та імпульсу сили (з поясненням кожної фізичної величини)
2) закон збереження імпульсу
3) Розв'яжіть задачі:
Задача 1 .Яка
маса мопеда, якщо його імпульс дорівнює 1200 кг·м/с за швидкості руху 15 м/с?
Задача 2 .З якою
швидкістю мав би рухатися легковий автомобіль, маса якого 1,5 т, щоб у нього
був такий самий імпульс, як у вантажівки масою 9 т, що рухається зі швидкістю
54 км/год?
Увага!!!Розв'язки надіслати до наступного уроку на dmsd80@gmail.com
4. Домашнє завдання
§ 36, дайте відповіді (усно) на запитання №1,2,3 ст 229
Урок (9-а-16.04 9-бв-17.04)
Тема Контрольна робота№ 4 з теми "Рух і взаємодія.
Закони збереження. Частина І"
Увага !!!!Розвязки надсилаемо на почту
Виконати тестування за посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: swf387
або перейдіть за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/swf387
Виконати тестування за посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: swf387
або перейдіть за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/swf387
Домашнє завдання --------------
Урок ( 9-а - 14.04 9-в 15.04, 9-б,-16.04.2020)
Тема. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
(Увага!!!Розв'язки надіслати до 18.04 на dmsd80@gmail.com )
3. Домашнє завдання
Підготуватися до контрольної роботи, повторити § 28-35 (основні формули та поняття)
Тема Розв'язування задач
І. Відеоурок
ІІІ. Домашнє завдання
1)Повторити § 28-29
Урок
Тема Рух тіла під дією кількох сил
ІІІ. Відеопояснення (задачу запишіть в зошит)
ІV. Домашнє завдання
1)Опрацювати §35 до задачі 4
2) Виконати впр.35 №2 (розв'язок домашньої задачі надіслати до 30 березня)
Урок №
Тема. Рух тіла під дією сили тяжіння
2. Рух тіла, кинутого горизонтально, під кутом до горизонту. (відеопояснення⇓⇓)
ІІІ. Приклади розв'язування задач (тисни тут для перегляду) Рекомендую завантажити для повного перегляду
ІV Закріплення. Перевір свої знання. Перейдіть за посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:
dsj919
або перейдіть за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/dsj919Або відскануйте QR-код за допомогою смартфона:
V. Домашнє задання
1) § 27,28,29
2) вправа 27 №1, вправа 28 №11
Урок 08.04 2020
Тема:Розв'язання задач
1. Вчимося розв'язувати задачі (переглянь відео ⇓⇓)
Вправа 26 №1-4
2. Виконайте наступні завдання (в зошиті)
на dmsd80@gmail.com до 09.04
Урок 3
Тема Розв'язування задач
1. Заповніть таблицю (перенесіть в зошит)
Види сил
|
Умови
виникнення
|
Від чого
залежить сила
|
Формула
|
Напрям дії
сили
|
Сила
всесвітнього тяжіння
|
Гравітаційна
взаємодія
|
--------------------
|
||
Сила тяжіння
|
-------------------
|
Від маси
тіла
|
До центра
землі
|
|
Сила пружності
|
Від координати
|
|||
Безпосереднє
дотикання
|
Від відносної
швидкості руху тіл
|
F = µN
|
2. Приклади розв'язування задач (натисни на напис)) (щоб відкрились розв'язки необхідно завантажити)
3. Розв'яжіть задачі (натисни тут)
4. Виконайте онлайн тестування (Обов'язково вказуємо прізвище та ім'я)
Перейдіть За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: zfr754
або скануйте QR-код за допомогою сматрфона
5. Домашнє завдання
Розв'яжіть задачу
Космічний
корабель масою 8 т наближається до орбітальної станції масою 20 т на відстань
100 м. Знайдіть силу їх взаємного притягання
Урок 2 Тема Розв'язування задач «Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння»
1. Розв'язування задач. Вправа 33 № 6 (відеопояснення)
Домашнє завдання
3. Перевір свої знання. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 345566
4. Домашнє завдання 1) Повторити параграф 33
2) Розв'язати задачу Визначте масу Марса, якщо відомо, що його радіус становить 3,4·106 м, а прискорення вільного падіння на поверхні Марса має значення 3,7 м/с2.
Тема Закон всесвітнього тяжіння . Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння
І Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння (теоретичний матеріал)
Відеоматеріал
ІІ. Відеопояснення
ІІІ Розв'язування задач
ІV. Домашнє задання
Домашнє завдання Опрацюй § 33 (підручник
з фізики 9 клас . Бар’яхта
Немає коментарів:
Дописати коментар